Friday, 1 June 2012

KEhiduPan =)

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah berakhir semester Syamil yg ke~3...

banyak pengalaman2 menarik yg xdpt dilupakan dan xdpt diceritakan

kalau cerita sampai pg esok pun xabeh,..hu2...harap2 manfaat yg diperolehi

dapat digunakan untuk masa depan...kehidupan di PJ agak serabut la....makan?

bleh tahan cekik darah la...boring tu tahap gaban sbb bleh kluaq waktu weekend ja..

dan hari2 trtentu sja..bdk2 kat sna xtaw nk hbaq,,..hu2 no komeng...tp ingatlah, belajaq kat 

mana2 pun sama ja...yg penting bagaimana kita laluinya...cakap soal kehidupan ni memang sampai

sudah xhabeh,..hati2 la bila dilanda ujian..Syamil pun byk ujian yg perlu dilalui kat sana...mcm2, xtaw nk

cerita..post2 yg Syamil selalu tulis ni byk guna bahasa loghat utara..maaf la,kalau xphm tanya org kedah 

taw...ha3, xleh nk ubah dah...sbb Aku memang asal disini, dan KERNA AKU BUKANLAH

 TANGGANG ha2...merapu ja dlm blog ni..harap sgt lepas ni masuk sem yang baru dapat lalui dengan   

lancar..amin..harap kawan2 Syamil dapat doakan Syamil ya,.. semoga lepas ni korang pun boleh lalui 

kehidupan yg 
setakat ni ja kot Syamil tulis, sbb xtaw n k tulis apa...idea blum mari..insya Allah Syamil akan 

update lagi blog ni..harap  sapa yg baca ni dpt ajar dan beri buah fikiran kepada Syamil 

apa yg patut diisikan dan dikongsikan dalam blog...sekian Assalamualaykum =)


Peace~ 
(^^) PJ life