Sunday, 19 February 2012

Wajah baru blog ^_^ trima kasih



Shukur pada Allah kerna dgn izinNya..
Telah siap wajah blog ana yg baru, hasil usaha
seorang insan yg dikurnia kan Allah SWT kpdku
utk siap kan wajah blog yg baru nie...trima kasih
kpd empunya diri yg digelar Zikrullah...
sebenaq nya ana xreti nak edit2 blog ni..huhu
nk update blog pun jarang hihi...sbb tu ana mintak tlong dia
rase berat plak nak mintak tlong dia msa mula2 tuu,
tp dia plak yg sedia dan tawarkan dirinya utk membantu...
ksian kat dia...siang mlm xtdoq....bt blog...pastu ada lg
blog lain yg dy kna wat...ksian kat nti..huhu...
lain kali nti buat brniaga la...nak edit blog 5ringgit
nnt ana pun kna bayar hehe...trima kseh byk2 nti..
maafkan ana mengganggu nti wlaupun nti dah hampir dgn SPM
lpas ni blaja ajin2 taw... jangan main2 dah...jgn dok lyan orh lain
dah ok...stadi for your future either dunia wal akhirah ^_^
ana doakan kejayaan nti pd stiap peperiksaan yg nti lalui
insya Allah, dengan doa dan usaha nti juga nti akn berjaya
di dunia mahupun Akhirat...buat solat hajat byk2...ana tahu nti
rjin bangun pg2...2 3 pg.. kan3,,,truskan ^_^..smoga
mendapat natijah yg baik hendak nya...
smoga Allah memberkati nti
lpas ni jgn la ada org nak mintak tlong nti bt blog dh
ksian nti trmasuk ana...ana ksian nti...
apa2 pun syukran jazilan wa jazakillahi khairan kasir0
skian wallahu'alam.... (mcm thu2 ja ana minat biru ni) :)

oldest~http://mssbmsnews.blogspot.com/
latest~http://syamilsolihin.blogspot.com/ ^_^

Surprise for u MSSBMS ^.^


Bismillahirrahmanirrahim....
^.^
surprise for u..
maaf curi2 wat entry dekat blog orang,
hanya nak tunjukkan blog baru nta,
kalau tak suka buleh edit sendiri tau.
kalau tak suka buleh tegur,
ana mengalu-alukan 
teguran dari nta.

Ana pun tak pandai sangat nak edit blog.
maaf kalau tak biasa dengan blog baru nih,
kalau ade kurang,
dan tingin nak tambah ape-ape,
bagi tau ana ye.

maaf kalau ,
kalau rase blog nih agak feminim sikit,
tapi inilah yang termampu,
may Allah blessing u guy!

ditulis oleh cik zikrullah ^.^