Friday, 16 March 2012

BUKIT TABUR~ BEST

baru2 ni 9/3/2012, Jumaat Syamil p ceburi satu hobi yang best jgk laa haha
تسلق الجبال (mendaki gunung), tapi Syamil daki bukit ja...tak la tinggi 
mana pun,..tapi ekstrem gilerrrr haha....memang best sangat..TERBAEKKK!!
ni atas jasa baik member2 Syamil kos ekonomi kat Gombak tu haha...
mereka la yang ajak Syamil dan member2 lain p sana....mula2 rasa malas sangat..
tapi tiba2 rasa kesian kat depa...kawan Syamil nama Man tu sampai sanggup mai dari
Gombak ke Petaling jaya semata2 nak amek kami smua yg member dy dlu..hihi
pastu mlm jumaat tu jgk kami bertolak ke Uia Gombak...

malam tu jgk sampai Uia Gombak, terus jumpak member2 lama econs tu..
Rindu sangat kat depa.. pastu bila hari jumaat tu,,lpas subuh trus ja brtolak ke bukit
yang bernama bukit Tabur.. maka bermulalah PENGEMBARAN kami di bukit Tabur..
bermula dengan BISMILLAH...
mula2 memang susah sangat,,,mengah semua ada...bukit tu curam sangat,,..
silap sikit memang jatuh laa...tapi Alhamdulillah semua slamat =)

bermulanya pengembaraan yg mencabar



puncak laa jgk haha~


yeah!! berjaya hehe~


 top view~ ^_^


Syamil, Haniff, Rahman ~


model2 hehe~

arggghhh gayat la jgk..~




p dlu baru taw gayat ke x hehe~ 

victory~ ^_^


success!!!


pose sikit~ ^_^

turun balik~

Alhamdulillah la smua slamat..walalupun ada yang jatuh termasuk Syamil sendiri
tapi xpa, laki bro hehe~....mudahan dapat join lagi aktiviti ekstrem macam ni =) 
Wasalam