Thursday 29 December 2011

Kayuhan pertama MTB

Yeahhh!!
rsa tenaga ku kembali semula, 29/12/2011, Khamis
telah selesainya kayuhan pertamaku as a beginner of MTB RIDER
rasa truja dengan kayuhan yang xsbrapa jauh tu, haha....tp buat kali 
pertamanya aku kayuh basikal mountain bike @MTB huhu...
pecah rekod 28.78km (haha tak la jauh mana kalau bg orang yg dah besa)
pecah peluh jgk arr....catatan maxspeed 35.7 km/h (tak la laju, keta lgi laju haha)
muka pnuh dengan pluh, org kata mandi peluh laa katakan huhu
sampai ja satu kedai basikal MTB nie (kat ats skit dr Sg. Kob), aku pam tayar sebab tengok dah kurang,
abi pun pesan tambah skit, besa la..dia punya, huhu aku beginner lg haha
aku mintak la abg tu bubuh sat, pastu dia pelawa aku, ajak aku join dengan dia
dia pun nak bertolak dh tuu, katanya ke Sg. Sedim....mula2 onroad pastu sampai sna 
offroad,....pergghhhhh!!! dgr mcm best glerr....aku tringin nk ikut,,...tp memandang kan 
aku dah xbwk apa2 equipment pun..xjd laa...pnat pun ada,,...jauhh tuu
SEDIM..huh,....trkluaq lutuit brub taw..hahha..dia ckp geng2 UNiKL join skali
aku pun ckp kat abg tuu, lain kali la bang, belum rncang lg...nanti klau sy
nak join abg, sy mai sni ok...abg tuu pun xpa laaa,,msalahnya klau aku ikut 
ada plak yg dok trcari2 aku huhuhu,,,,,....demam plak ummi ksygn ku hehe

gambar hiasan~

ramai org tgok nek basikal ni, alaaa bkn best pun, bkn bguss pun..
tp sebaliknya geng2 MTB ni smua SLIM jaa....maintain body...huhu
sasa plak tuu aku tringin jd mcm depa....abi slalu pesan kalau buat berterusan 
cmni...perghhh!!! sehat tubuh badan, maintain...
abeh kayuh....balek uma hahaha

tuu jaa keh2

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum..
jemput komen disini :-)